Planering med bloggen !

Vad kmr hända med bloggen ? Jo har tänkt , och kommit överens om att jag behåller namnet jag har nu , är ju ändå originalet . Och sen när min blogg blir större kmr jag byta namn och till .se . Jag vet seriöst inte om min blogg kmr bli stor ? Statistiken går upp och ner , ibland 100 och ibland 50? Tråkigt men men ... Har inte Bloggat i ens 1 år ? Så kanske förklarar en del , kan inte så mkt om blogg världen men lär mig . Och jag hoppas att min blogg en dag kmr va med som en av alla kända bloggar . Känslan att vara känd, känslan att få Fans som kmr fram och vill ta en bild , mäktigt ! Fast måste seriöst erkänna att det är 7kt skönt att kunna äta vart som helst utan att det blir kalla balik ! Så finns ju för och - nack delar med att vara känd . Men självklart är det en dröm för mig och sen kan det ju kännas som man är känd när folk hela tiden glor på en som att man är ngn kändis ? Och t.ex när jag står och kollar på ngt är det helt tomt och sen BAM är det fullt med Folk ? Samma som om det är tomt i en butik så blir det fullt när jag är där ? Haha det är lustigt . Fast oxå jobbigt , men men är man känd så (haha). Nu blir det teve , hörs sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0