Problem i familjen ...

Nyss kommit hem ... Kände att jag behövde det... Det har ingenting med bloggen att göra förutom att det går ut över bloggen .. Lite bråk mellan mig och syrran ... Men jag har bestämt att inte lägga ut de på bloggen då jag anser det som privat. Har iaf vart en super vecka , med nya saker att göra varje dag , kul att reflektera lite med att göra saker man inte gjort på länge och åka hem ifrån lite .. Bara vädret som inte var med på noterna , och lämnade efter sig ett tråkigt regn all day ? Synd ... Men annars har de vart toppen. 7kt skönt att komma hem igen och få sova i sin egen säng ? Och få sova ut ... Nu blir det att sitta vid datan och smälta all skit och all drama som hänt idag. Men ja det stannar inom vår familj och hoppas det snart går bort , vill inte ha massa dåliga grejer . Har iaf en plan hur jag ska göra .. Och nu är det löst , fortfarande sur på henne , men går över... Nu kan hon iaf inte logga in på mina saker mer då jag bytt lösen , men har en plan om hur jag ska göra sen ... Ja ni fick veta lite av det , men nu ska jag försöka glömma allt , lägga det bakom sig och blicka framåt , åt framtiden . Tänkte egentligen inte blogga , men efter att ha gråtit ut och ätit lite kände jag mig mkt bättre , mådde skit ett tag . Men som sagt det ska jag glömma nu. Nu blir det data och sen teve .. Skriver nog ngt senare också ( ett positivt inlägg). Hörs later on ...
 

Kommentarer
Postat av: Elin.

Fin blogg :)

2012-07-19 @ 19:24:42
URL: http://elinliljeang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0