Sorry bloggen , ni är bäst <3

Sorry för de tråkiga och trista inlägget men behövde prata ut .. Är alltid grinig , men när jag har ätit mår jag alltid bra ? Mat och sömn botar alla mina problem ... Och jag och syrran har löst bråket och hon har lovat ! Så om du läser detta syrran har du lovat att inte gå in på mina grejer ( elr aa haha försöka) för har ju bytt lösen , annars vet du vad som händer ? Men har iaf en plan som jag ska göra efter ngn månad ... Nu blir det data och teve , och en glad Melissa .. Hörs later on ;) GLÖM INTE ATT FÖLJA MIG PÅ INSTAGRAM, CREATEDBYMELISSA HETER JAG DÄR( fast med små bokstäver)
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! :) Jag blev följare nummer 69 :) tror jag de var.. Något med 9 i alla fall ;) Vilket nummer blev du?

2012-07-19 @ 20:48:34
URL: http://www.Island.blogg.se
Postat av: Maja Hammarbäck

Hej! Har tyvärr varken en Iphone eller bloglovin men lovar att jag ska försöka klicka in hit så ofta jag hinner! Gör detsamma på min blogg! :)

2012-07-19 @ 21:49:54
URL: http://hammarbackmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0