T R Ö T T!

God morgon . Är så sjukt trött ... Skulle upp halv men vakna inte så aa nu är jag vaken en halv timme senare så får skynda mig ska ju packa och allt ? Vi kom hem sent igår så hann inte göra det då) men vi ska ju ba stanna en natt så inte så mkt packning behövs? Skönt . Nu blir det att äta frukost sedan göra iordning sig och packa väskan . Ni kmr få ett inlägg live från plats i bilen och på vägen kanske ? Samt när vi är framme , så räkna med bra update . Och MASSA bilder från när vi paddlar kanot , haha . Har faktisk gjort det två gånger tidigare så kan det nog nu ;) TAGGA TAGGA !


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. Hihi, ja jag hoppas verkligen att vi ses nån gång, idag ska jag däremot åka nånstans med mami & papi så att min bus vovve ska få simma lite också ;) <333

2012-07-25 @ 09:28:12
Postat av: Olivia - Ponnieflickan

Oj, glömde skriva namn, email & bloggadress i kommentaren, haha ;)

2012-07-25 @ 09:29:01
URL: http://ponnieflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0