♥ Bildbomb från Thailand 2011 Februari-Mars

♥Tjo!
Förbereder frågestunden ;) Sålänge får ni
lite bilder från Thailand 2011 Februari-Mars.



Hur det såg ut utanför våran bungalow.



Första dagen i Bangkok, jag och syrrorna äter bananasplit, mums !
(Tänk hur mkt man kan förändras på ett år ? jag i mitten)



Nicole till vänster,jag i mitten , och samantha till höger
när vi rider på elefanten , jätte kul ! :)



Vi äter ;)



På båten på väg till en ö ;)



Pappa tog kort på mig och samantha när vi gick upp ifrån
stranden , vi två till vänster, haha ;)



En till bild utanför vår bungalow.



Jag , syrran och Nicole i en tuc tuc som deras
buss kallas :P


Jag och Samantha framför ett av buddha templen i Thailand.



Några kattfiskar vi matade.

Samantha kliar sig på stranden ,hahah !



Bild på stranden och havet !



Första dagen i BANGKOK, hur ser man ut ? :DDDD


Jag och Jenny i en tuc tuc.



Nicole, Samantha och Pappa i en tuc tuc



Haha pappas nya frisyr , jag i bakgrunden :P



Haha , söt bild ?


Samantha och Jenny på en filt :)

Idag blir det att sola , och om det är fint väder
imon bada i havet . Om inte jag och syrran åker
ut idag, annars tar vi med Nicole ngn annan dag ;)
Frågestunden kmr upp senare, ses !


Kommentarer
Postat av: SofieE

fina bilder! o Fin blogg och vetduom att jag har frågestund och this or that på bloggen? fråga gärna! :D kram! http://sofieeengman.blogg.se/2012/june/fragestund-o-this-or-that.html

2012-06-02 @ 13:16:30
URL: http://sofieeengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0