❤ Deep Shit inlägg

In tha school och e sur på min skola för att jag kanske kmr få ett streck för att ja ej vill prata framför folk ? Fast har gjort alla andra uppgifter -.- Shit säger jag ? Allt gick perfekt och nu .. Allt går Down ? Mår seriöst bara dåligt av att va i skolan ? Som tur är så ska jag ba redovisa två saker sen e ja done med denna skola ? Och alla som skriver att ja är wnb Nellie ? Och hon är min förebild och ja inspireras av hennes blogg ? Ja får skriva va ja vill och ni kan väll skriva era namn? Anonym elr att skriva en i din ridgrupp är inget namn . Behöver ej bli ngn stor grej av detta med fler anonyma kommentarer va ba tvungen att prata ut ... Återkommer med positiva inlägg sen , ses ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0