❤ God morgon

God morgon vaknar jätte sent varje dag det är skönt men de = att dagen redan gått en hel del. Så ska försöka gå upp vid 10 istället . Gick upp och fick se att de var soligt ute och de gjorde att jag blev glad . De skulle egentligen varit dåligt väder idag . Ajahoppas att de håller i sig så man kan bada huh? Ska även se om jah kan få ut mamma på en shopping tur vill ha ett mobil skal och en snygg klänning . Så hoppas jag kmr ut . Så tråkigt eftersom att jag inte kan visa bilder på alla saker jag köpt eftersom Appen still don't work. Vilket är tråkigt och gör mig arg på blogg.se hoppas de fixar de på en vecka ? Har väntat över en vecka nu ? Ajà mer update later On , puss! 

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej, fick din kommentar på min blogg, följer din nu och är nummer 57 ;) kommentera vilket nummer du blir på min blogg på bloglovin :)

2012-06-28 @ 13:09:07
URL: http://feliciamyrheim.blogg.se
Postat av: Frida

Hejhej!
Nu följer jag dig via bloglovin!:)

2012-06-28 @ 16:00:34
URL: http://www.staffetorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0