Just another Melissas day ...

Vart en sväng in till stan för att prova en klänning. Vart all to big , och undrar egentligen hur en chey som är två år yngre än mig kunde ha den ? Musterium ... Sedan åkte vi in till Max , och köpte lite hamburgare å så. Fick vänta i en kvart, asså omg .... Sedan så har de ju inte min favvo lyx shake längre (banana split) utan andra äckliga sak saker ? Me dont like . Så tog hamburgare istället. Vart ju massa folk ute idag igen för att de va ngn match på ullevi öis - Ik elr ngt ? Så vart helt fullt överallt . Och folk glor , wiho .. Hatar de .. Och så fuckar insta appen oxå .. Hoppas de är klart imon isf . Nu har vi handlat godis , som inte jag ska ha ikväll för ja ska äta chiiips <3 Kanske ska be estrella om att få dem som sponsor? Haha äter 7kt mkt chips ? Får se med de . Nu ska jag sitta å softa vid datan  sedan teve , och mys ! Tänk så mkt man ser på vägen asså , haha sjukt . Aja hörs later on !
Haha jag på Liseberg med bästaste kompisarna till go hjulet in tha liseberg för tre veckor sen ?
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Gud, vilken fin blogg!
Du med ;D
Ha en bra lördagskväll!
Kramis <3

2012-06-30 @ 19:02:53
URL: http://johannaahh.devote.se
Postat av: Sanna ♥

Tack dsm♥ Följer dig nu, blev nr 62.

Kram

2012-06-30 @ 19:46:48
URL: http://fotografponnyn.blogg.se
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Tack, din med!
följer dig nu och blev nr 64, säg till när du följer oss :)

2012-06-30 @ 22:21:41
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0