❤ Långt inlägg om att prata ut

Tkr att det är väldigt konstigt att vi får så många lediga dagar , visst det är hur skönt som helst ?! Men jag hinner inte redovisa allt jag behöver. Och så vill de att vi ska klara våra mål och yada yada ? Behövde egentligen inte redovisa steg 8 i tyskan för e godkänd men skulle velat ... Men nu hinner jag inte för att jag måste verkligen fokusera på att redovisa ett gammalt steg i eng och sv . Och steg 14 i eng och sv ? Och det är typ bara denna veckan kvar ? Så måste verkligen jobba under helgen va va vom vom ! Det är viktigare att steg 10 blir klart , det jobbigaste är bara att man ska prata i grupp ? Jao mamma ska prata med min lärare och fråga om jag får redovisa enskilt för nästa tisdag är sista dagen för projekt , så måste verkligen greja detta ? Ett lycka till hade suttit fint ;) hihi iaf över till dagen ... Mår mkt bättre idag efter de som hände . Typ allt löser sig när man sover ? :) idag blir det nog bara en sooft fredag eftersom man va ledig . Nu ska jag gå upp och äta ngt sen lägga mig i min säng och kolla på teve . Ska absolut inte ligga inne hela helgen ? Bara idag , så hinner huvudvärken ha gått bort , var ju så orolig igår om det hade hänt ngt med huvudet eftersom jag smällde i de ? Men känns mkt bättre ;) ciah ! Bild från WWF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0