Ledig dag

Ledig dag idag ifrån stallet, skönt . Inga planer, bara softa . Har städat mitt rum och nu ska jag damma. Sedan är jag klar för utgång , vill ut ! Verkar vara fint väder så ska åka ut å bada om de blir finare väder idag. Finally vet jag vart jag ska köpa en virkad topp , trodde den kosta 199 kr , men den kosta ba 99 kr så jag vart glad ! Blir att åka in en sväng dit idag elr imon . Visar bild på toppen när den är köpt , och mina två skal . Får la lägga upp de på datan så ni får se lite nya bilder ? Gör det senare isåfall. Nu städa , sen ut . Hörs later on !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag blev din följare 62 på bloglovin :)
fin blogg förresten

2012-06-30 @ 12:34:51
URL: http://www.knutarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0