OMG ..

Har fått några kommentarer om att jag härmar Nellie Berntsson ? Men och ? Vad spelar det för roll ? Jag får skriva vad jag vill ? Hon har en grym blogg och läser den ibland . Och yeh sure hon kommer på va va vom vom ? Finns en låt som heter så och det va så ja fick det ? Visst yada fick jag från henne och ja gilla det ordet ? Och börja använda det ? Jag får skriva va ja vill ? Det är fler som skriver sånt oxå ? Skit samma tänker inte Gö ngt big av det här Nellie är grym ville bara säga till personen som skrev anonymt (vilket inte är ett namn) att ja skriver vad ja vill . Så nu fick du ett svar ? Nöjd , för kmr inte bry mig ett skit sen then ? Och hoppas inte ngn blir upprörd osv osv svaret var bara till den anonyma saken så ta inte åt er , Take care peace ! ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

Så rätt cheyen. Bra skrivet !!

2012-06-01 @ 21:42:50
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Precis ! Man skriver väl vad man vill ?!

Super fin blogg iaf :D

2012-06-02 @ 12:53:28
URL: http://idaedvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0