Stallet @ day !

Vart på stallet @ day.  Vi gick ut i skogen eftersom det var så fint väder , och att allt vatten från tidigare på dagen inte hade torkat i paddocken. Så vi gick ut med XL i de fina vädret. Han var jätte duktig hela dagen ! Fick mkt möten på vägen han är så trafiksäker ? GRYM PONNY ! Snäll i alla lägen och är dressyr häst och de = fin gång. När vi sedan kom tillbaks till stallet gjorde vi iordning honom , sedan åkte vi och handlade . Och nu är jag @ home. Har varit en rolig dag? Skönt att få gå ut och gå i de fina vädret ? Med sol och allt lixöööm ? ;) Nu ska jag iaf äta , sedan blir de mer bloggning ! Har så 7kt mkt bilder jag vill visa er ? Men skyller de på appen eftersom den fortfarande inte är klar och de = inga mobil bilder. Vilket e tråkigt , eftersom jag inte har några bilder på min data ? Fixar sig och blir exakt som vanligt när appen är fixad. Så stanna kvar . Headern ska bli klar idag elr imon. Bilderna var tydligen inte lika stora så tipsade henne om Picasa 3 som är GRYMMA ! Så hoppas hon fixar de . Vill verkligen ha med alla bilder. Så får se på de , och även lite annat kul som ska hända på bloggen ! Ska få ny header, bakgrund och en s****** kanske. Får se vad som händer med det huh ? Nu ska jag äta så see jah later on .... <3 PÖÖSS PÖÖSS !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SiriRL

Hejsan! Följt dig på bloglovin nu och jag har det också bloglovin alltså, bara sök på sirirebecalindblom.blogg.se , jätte fin blogg du med!

Postat av: wilma

Sv: följer dig på bloglovin nu :)

2012-06-27 @ 21:37:49
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0