❤ svar på tal :

God morgon !
Vet inte vrf jag alltid vaknar minst en gång under natten ? Som tur är somnar ja alltid om ;) btw idag startar frågestunden vid 13-tiden kanske ? Så håll utkik ! Fick en kommentar om att min häst Grand var halt , och att jag hade en grym blogg ! Tack för de :) men Grand e inte halt han e lite svår att få fram i galopp och behöver ganska mkt utrymme ;) när han hoppar ser man att han galopperar mkt fint in i det sista ;) så nu vet du , han e lite stel när han inte har tillräckligt med fart men e ej halt .
Mår iaf bättre , nacken börjar mjuknas upp och ömheten i huvudet går bort långsamt ... Får se hur det är om några dagar ;) idag ska jag iaf fixa frågestunden och när mamma kmr hem hoppas jag att det är fint väder så att man kan sola elr bada ? Nom nom <3
Får se hur de blir , sitter ju inte inne en hel helg ba för att ja råka ramla och slå i huvudet no no ;) skriver mer om planerna sen , nu vakna till liv ses sen !


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ny header, kommentera och DU får en länk :)

2012-06-02 @ 12:06:51
URL: http://victoriamariajohansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej vilken finn blogg.

2012-06-02 @ 13:53:53
URL: http://lisaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0