❤ vet du vem jag är ?

Har kollat på en jätte bra film som handlar om en delfin som skadar sig , sjukt fin film ! Och mer film blir de nu när top modell börjar om en halv timme och sedan desperete ? ;) vill ni att jag ska ta med mig min iPhone och uppdatera med en massa bilder och sånt ? Kommentera gärna , så gör ja de för er skull ! <3 såg att ja fått en kommentar från Lena tydligen , som skriver att hon har mig som förebild och vill bli som mig ? Och det är stort för mig ? Så hoppas inte att ngn ba skriver så , för blir glad verkligen :) hoppas fler känner så och kom ihåg va bara dig själv ! Nu blir de teve ses sen ! Och glöm ej att rösta om ja ska ha brunt hår elr ej , scrolla ner och kommentera detta inlägg ses !


Kommentarer
Postat av: Melvina

så himla fin/bra blogg! :)

vad händer ikväll då?

2012-06-05 @ 20:37:26
URL: http://melvina.blogg.se/
Postat av: Lena

Kan du inte lägga upp fler videoinlägg ? Jag gillade de förra ? :) hoppas att du fortsätter att lägga upp fina bilder och statusar ;)

2012-06-05 @ 23:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0