Ha dt gött , kortis inlägg mannen ;)

Såg att Nellie hade färgat håret brunt? Gillar inte
hennes blogg så mkt, men blir att kolla in den ibland.
Vad tkr ni ? Hiss diss ? Tkr att hon e mkt finare i blont.


20120316-064512.jpg

E iaf hos mormor och morfar och idag är dt äntligen
fredag och dt betyder att man ska få sova jätte mkt , gött va ? ;)
Gjorde även NO provet idag , klara dt!<3 Och jao angående
tyskan .. Kan allt nu och skulle verkligen redovisat
fast .. Dt gick inte så bra,han kunde inte ? Så blir
en tid på måndag ist ? :) Dsm svenskan , ska redovisa för hnm
direkt efter, och sen matten , fast e två veckor tidigt?! :O
Mkt bra iaf, ska iaf ta mer insperation ifrån Kissie ! :)
Älskar hennes blogg, önska min va som hennes :)
Btw .. Skriver mer sen / Melissa.<3
Ps: Ja kmr att blogga i flera år på den här bloggen , och sen
hoppas ja att ja kmr skriva lika bra som dem andra.
Har inte ens bloggat i ett år tsm med alla bloggar ja haft?




Wtf vem e du , och hur hitta du min blogg?
Bara så du vet så tkr ja dt ? Fine ja kanske
överdrev att dem inte kan rida , men vad?
Dt va tre (säger inga namn) och du ska inte bry dej.
Dt va tre som inte va lika snabba som oss andra, och
förstörde , tkr ja . Min åsikt? Har du en egen åsikt
kan du iaf skriva ditt namn, Tack! Du behöver inte
säga ngt till Sandra. Seriöst? Dt har ingenting med dt å
göra, överdriiv? Prata med mej om dt på torsdag om du
fortfarande vill ngt, elr du kanske bara
ville säga dt genom datan ? :) Eftersom du kanske
inte vågar skriva ditt namn ? Whatever, vill du fråga
ngt gö dt på torsdag punkt slut...


Kommentarer
Postat av: :3

Jag vågar visst säga mitt namn.

Men alltså din kompis eller någon som jag känner sa till mig din blogg & ditt msp namn.

Så jag kollade din blogg, och då såg jag att du hade skrivit det.

Och jag orkar inte tjafsa om det här.



Men du verkar inte förstå att jag blir ledsen när du skriver så, för jag vet att du menade mig.



2012-03-16 @ 20:19:00
Postat av: Melissa

Seriöst , fattar inte att du känner så ? Skrev inget namn , vill inte peka ut någon skrev bara min åsikt ? Thats it mena inget illa . Skriv bara ditt namn istället , så ja vet vem du e , för dt e onödigt att tjafsa om dt här. Kan lösa dt om du iallafall kan skriva vem du e. Och vadå lägg ner ? Jag har ju inte gjort något fel . Tycker du att något e fel skriv åtmindstonde ditt namn eller prata med mig irl , mycket bättre. Du ska iaf veta att ja inte har pekat ut någon, och överdrev när ja skrev så , du uppfattade dt bara fel / Melissa

2012-03-16 @ 20:30:54
URL: http://Createdbymelissa.blogg,se
Postat av: :)

Men jag red faktiskt inte mitt bästa i torsdags, för det gick inte så bra för mig då..

Jag tycker att alla i vår grupp rider jätte bra! :)



Men vi kan väl glömma det här nu & vara vänner. För orkar verkligen inte tjafsa om det här....

2012-03-17 @ 11:01:04
Postat av: Melissa

Jasså ? Va bra ! Men dt va ju du som började tjafsa från hela början här ? Vilket e fegt utan namn men med en åsikt. Seriöst om du vågar skriva ditt namn , skriv dt då ? För ja vill veta vem dt va som KOMENTERADE ?! Skriv ditt namn i nästa komentar och du .. Vill du ngt mer ta dt på torsdag inte här, skriv bara ditt namn , och bevisa att du inte e feg !

2012-03-18 @ 10:48:24
URL: http://createdbymelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0