Min Blogg=Mkt Bättre

Hej hej :) Bara ja som tkr att min blogg blivit mkt mer bättre med ny
design å allt? Inläggen och bilderna är mkt bättre nu ? Fast beklagar
att bilderna blir avlånga och inte syns helt , men dt e bara för
att min iPad gör så ? Aja dt fixar sej nog? ;)
Men ska iaf göra roligare inlägg, tävlingar , lägga ut
fler bilder, frågestund osv osv .. På tala om frågestund
fick ja ett mail till min facebook om va min dröm är .
Och min högsta dröm är att få Grand som min egen häst :)
Han är perfekt för mej , och vi är ett bra team!_<3 Vi skulle
tävlat i hoppning :) Och ja allt ! Men ja säger bara
dt , säljer dem honom om några år , då måste ja bara köpa honom :)
Tills dess får ja nöja mej med att träffa honom på torsdagar , ses då ;)
Aja .. Nu blir dt iaf att kolla på lite teve , bloggar mer imon
och stänger bloggen för idag, fortsätt att njuta av söndagen / Melissa.<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0