Tack vare er kan jag lyckas,

Hej , nyss vart ute och gått med min mormor
och morfar i två timmar xD Vi gick i slottsskogen även
om dt vart kallt och man frös lite .. Vi matade fåglar och fikade
och sedan kolla vi på sälarna och ja va fortfarande hungrig så fick
en korv :D Men jao vart riktigt mysigt iaf då man inte
kan göra så mkt då dt dock inte e så fint väder ?
Vill iaf tacka alla som läser min blogg. En av mina
drömmar är att få en stor blogg, och med hjälp
av er läsare kan ja lyckas. Min statestik har höjts och
dt är jag väldigt glad över, men behöver trippelt så mkt
för att få som en ganska vanlig känd blogg, så skulle
betyda mkt om ni kunde tipsa min blogg till andra ? ;)
Aja btw .. Idag blir dt annars bara att softa med teve, då vädret = boooring,
och sen blir dt väll att göra iordning smörgåstårtan vi ska äta imon , mums :)
Men mer update senare & jag hoppas att ni alla kommer ha en bra dag/ Melissa.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0