Top model

Hej hej :) nyss ätit och helt enkelt softat ! Ska bara säga er hur glad ja e över hur min kompis Lisa gjort mitt hår :) ser helt annorlunda ut så ska be henne göra de imon igen .. Btw imon har ja halv studiedag hur gött som helst så kmr blogga igen vid 12 tiden ungefär :) men över till idag så blir dt att taggs Top model Sverige om 53 min ! :D
Tiden har gått så sjukt snabbt och klockan e redan så mkt och solen skiner ? Kan dt bli mer vår än när man kan använda converse och skinn jacka ? Svar nej , tänker sj skaffa rosa pastell jeans som e poppis men först Palladium och mina vita snyggingar fast passar dem inte kör ja på palladium mer update senare efter top model / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0