❤ Drömmer Mig Bort

Tjo !
Hemma efter att mamma kunde hämta mig :) så jäkla varmt idag va ? Blir att ta på sig hörlurarna och nrj och ngn tidning och bara sola när jag laddat mobilen :) och ikväll massa kul på teve <3 och jao plugga ;) lämnade in mina uppgifter så hoppas hoppas de blev godkänt xD ska fråga imon ;) och senså blir de att träna på engelska glosor i en kvart elr ngt vid 18 :) ska bli AWESOME på lördag ? Kmr serri bli världens bästa dag ! Jag och tjejerna drar till Liseberg :) mysigt ! <3 haha jag e alltid nervös när de va längesedan ja åkte ngt :/ så kmr typ DÖ haha när vi ska åka ballder första gången på länge xD men ska bli as kul iaf ;) och tar med mig mobilen så ni får kort ? Kul huh ? Haha aja nu drömmer jag mig bort flera dagar kvar . Ska iaf sola snart sen teve ses ! Bilden under är en bild där jag målat av min kompis ? Hur blev den ? Kommentera gärna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0