♥ Ses imon

♥Tjo, nu blir det att kolla klart på desperete
housewives sedan läggdags , imon blir
det att prestera 100 % och redovisa
svenska och engelska 10 . Samt ha PH
så är inte hemma förrän vid 16 - tiden :/
Skriver mer i skolan och imon , ses då ;)



Haha jag älska hästar redan då :)
Och tror jag fick en fråga om jag har en
egen häst och svaret är tyvärr nej :(
Men det är min högsta dröm å går just
nu på ridskola , så kanske händer ngn gång ;)
Men blir nog först att "hyra" en häst för .. Får
se på dee , ses imon :) Tack för alla kommentarer
hoppas ni fortsätter och stannar !


Kommentarer
Postat av: Mirra

Sv, jo vi kan göra bloglovin byte, säg bara till när du lagt till mig så lägger jag till dej...



Jo, jag skulle kunna göra en rörlig header till dig, men jag kommer ha en liten liten ikon på headern där mitt bloggnamn finns ;)

Deal?

2012-05-29 @ 21:24:14
URL: http://mirramarika.blogg.se/
Postat av: Belieber... <3

Fin blogg :)

Vart rider du?

2012-05-29 @ 21:27:28
URL: http://almasblogg.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0