♥ Superdag och långt inlägg ;)

♥Tjo ! :)
Gjorde ett inlägg förut men det publicerades
aldrig för att appen dampade -.-
Men jao har nyss kommit hem ifrån stallet :)
Så här gick dagen till :
Först kom vi till stallet ,och så träffa ja
alla goa stall kompisar. Kramade Grand å så <3
Sedan rykta jag honom ren , och kratsa hovarna.
Sadlade , sedan tog vi fram några bommar. In
igen i Grands box och tränsa . Gick hur bra som helst :)
Sedan galoppera vi jätte mkt <3 Jobba med bommarna
och trava typ all day haha nää men vart kul iaf :)
Sedan vart det en sväng in på ett cafe för att äta glass
och dricka Orangina. Och nu är jag hemma :) Vart en super dag !
Längtar verkligen tills nästa vecka ! De roliga va att min morfar
filmade oss när vi galopperade . Så ska jag lägga upp ett
videoklipp när jag galopperar ? Om två kommenterar ja elr ngt
under detta inlägg lägger jag ut ett senare elr imon :)
Hoppas att ni kommenterar nu , annars kmr det ändå om några
dagar men passa på nu när ni kan se de tidigare ! Blir ju som
sagt att äta mat och kolla på revenge halvt , och eurovision song contest
eftersom Looren ska uppträda ;) Yes yes blev ett långt inlägg men
vart en superdaaag och e hur taggad tills nästa vecka som helst
och glad just nu :) Glöm inte att kommentera : " Vi vill se videon" :)
Elr ngt sådant haha ses alla goa å glada / Göteborgaren
Btw så kom min tröja och mobil väska idag , tröjan passa
perfekt och e jätte söt och skön att ha på sig till sommarn ?
Hiss elr diss ! <3 Kommentera gärna de + om videon ;) NU NU NU ! xD


image description


image description


image description





Kommentarer
Postat av: Charlotte.

Jaha så ni galopperar i eran grupp nu? Ja, jag vill se videon! :D

2012-05-24 @ 18:17:34
Postat av: Anonym

jag vill se videon! ;)

2012-05-24 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0