Svar på tal :

Hej igen , fick en fråga om vilken grupp ja går i ? Ja går i vit och går inte på lördagar eller ngn knattegrupp ? Ridit i 4 år . Ja går kvar i min grupp för att ja Tkr att vårt gäng är gött ;) annars hade ja bytt ? Ja Tkr inte ja är bättre än ngn annan och snackar inte skit ? Sa inga namn och det va just den dagen och det var längesen nu ? Att man inte kan gå vidare ? :) sen vet jag att Grand är en kille -.- då ja rider honom ofta och det var min iPhone som gjorde om ordet . Nu fick ni era svar hörs sen / Melissa.<3


Kommentarer
Postat av: Elsa

Du har så rätt . Att folk inte bara kan gå vidare ? Och sluta ta upp gamla saker ;) KEEP GOING GIRL!

2012-05-05 @ 14:05:20
URL: http://elsas.se
Postat av: Hanna.

Elsa alltså du såg ju inte ens det inlägget. -.-

2012-05-05 @ 14:17:33
Postat av: Elsa

Nä och ? Hur okar ni egentligen bara sitta bakom skärmen och kommentera och ta upp gamla saker hela tiden ? Och kommentera allt negativt ? Lixom hon är jätte snäll och hennes blogg är bäst ? Har ni inget liv ? Istället för att kommentera fula saker ? Säg snälla saker istället :) och hur vet du ? Går du på hennes ridskola eller vem är du ?! Ett tips gå vidare och kommentera snällt ! KEEP GOING GIRL !

2012-05-05 @ 14:51:19
URL: http://Elsas.se
Postat av: Hanna.

Alltså du Elsa du är ju samma person som Melissa, grymt lågt. Du vet att man kan se det? Jävligt lågt.

2012-05-06 @ 11:50:00
Postat av: Elsa :) inte Melissa -.-

Du är låg ? Att kalla mig för Melissa ? Sure ja gillar hennes blogg men är inte hon ? Du ja har en blogg och du kan inte se de ? Det är bara personen som äger bloggen som ser ditt IP nummer ? Lägg av varför tror du att jag är hon ? Jag är Elsa :)

2012-05-09 @ 10:49:13
URL: http://Elsas.se
Postat av: Anonym

Du är låg ? Att kalla mig för Melissa ? Sure ja gillar hennes blogg men är inte hon ? Du ja har en blogg och du kan inte se de ? Det är bara personen som äger bloggen som ser ditt IP nummer ? Lägg av varför tror du att jag är hon ? Jag är Elsa :)

2012-05-09 @ 10:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0