❤ Varför ...

Hände en sak imorse som jag vill berätta för er . Jag skulle gå upp ur sängen och öppna dörren för att ta något att äta . Sedan vaknade jag upp på golvet och min katt stod och kollade på mig. Jag var jätte rädd och ringde min morfar och då fick ja reda på att jag svimmat (för första gången ) . Så nu är man lite stel i nacken , och ont i huvudet . Hoppas att det är borta tills imon ;) är ju som sagt ledig imon . Och vet vrf ja svimma och de va för att jag va svag och behövde äta samt dricka. Så nu ska jag aldrig vänta så länge . Kanske var en läxa ? Man vet aldrig men nu ska vi ej prata om de , kollar på revenge och stänger tyvärr bloggen för idag ses imon ! Hoppas jag mår bättre då ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Tack!



Men ush vad läskigt :o

2012-05-31 @ 22:28:50
URL: http://alexisen.blogg.se/
Postat av: Shahina ;))

omg! ta hand om dig söta lakipipo! :)<3

2012-06-01 @ 13:24:01
Postat av: Bina

har du svimmat??? :O <3

2012-06-02 @ 00:54:51
URL: http://sabinahallonqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0