Dagens me!

Vart i skolan all day. Gick riktigt bra, redovisade tyskan, stolt * och allt flöt på riktigt bra med mkt plugg. Nu blir det att äta,plugga och sen ridning. Imon kör vi på att redovisa matten, så får göra klart steg testet tonight och repetera. På torsdag skall ett projekt steg i svenska redovisas live, på plats @ school. Känner på mig att det kmr gå riktigt bra bara det flyter på och att jag inte blir för nervös,så kmr allt gå Perfa, och vet att jag kmr klara det! Över till stallet... Vi ska bara ha en vanlig rid lektion, hoppas på mkt galopp och att jag får rida Grand, Isåfall väntas mkt gos i boxen,lyx! Återkommer mer om det senare och ska se om de finns ngn som har tillfälle att filma. Dagens me:

Utsläppt hår
Mascara
Goa jeans
Mysig kofta
Svart basic linne
Svart skinn jacka
Brun kort pälsväst (ej äkta päls ofc)
Converse
Älskar outfiten, varm och höstlig,kmr lätt köra på detta nu till höst,mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0