Lägg ner, bara så patetiskt.

Har inte skrivit ngt innan för att jag får tydligen inte skriva vad jag vill för då blir det ett stort jävla drama? Men nu räcker det. Nu säger jag ifrån 4real, räcker nu, sätter ner foten. Ni som bara kommenterar falsk onödig patetisk skit sluta läsa bloggen den är för bra för er!
(ni andra som inte gör ngt av detta ta inte åt er, utan fortsätt så).

Över till dagen ...
Har haft en riktigt rolig dag! Hängde med ut en sväng, sedan åkte jag hem å har bara Chillat. Snart ska vi åka ut och beställa pizza, lyx, och även hyra film å kolla på @ home ist för bio då syrran fortfarande är sjuk, tyvärr. Så det tar vi igen ngn annan dag. Brb, ska lugna ner mig, fett sur och irriterad på alla patetiska "haters".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0