"blogg världen"

Sitter med låten Flo Rida - I Cry i lurarna och ska skriva detta inlägg , som kmr handla om "blogg världen"
 
En blogg värld ? Vad är det ? Och vad finns det för risker ? Vad innebär det att ha en stor blogg ? Taskiga Kommentarer? Haters ? Dessa frågor kommer jag ställa , och få med i min text.
Vad innebär en blogg värld ? Det är en värld ute på internet. Som innebär att du skapar din blogg, skriver och skriver 24/7 . Och får kommentarer då och då elr ofta . Dessa kommentarer kan variera från snälla till "elaka" . Vad gör man om man får en elak kommentar? Jo det enda man gör är att skratta åt kommentaren , ta bort den , elr om man vill söka upp IP numret.
( ingen är anonym på internet ) . Vad finns det för risker i blogg världen ? Att varje dag uppdatera 24/7 och skriva ner sina tankar , kan ha både för- och nackdelar. Alla är olika vilket gör att folk säkert älskar elr hatar din text och dina åsikter , vilket kan leda till hat kommentarer. Vad innebär det att ha stor blogg ? Helt ärligt , jag vet inte,jag har inte en stor blogg, jag har en blogg som går riktigt bra med många läsare och över min förväntan , men Den är inte stor . Ta t.ex Nellie Berntsson som inte ens fyllt 12 år än ? Hon får ta massa skit exakt varje dag från folk. Det är det som kallas blogg världen " antingen blir du älskad elr hatad  ... Taskiga kommentarer får man alltid , och det är riktigt tråkigt att få en osann kommentar ? Det enda man gör då är att le , det dödar varje fiende. Självklart tkr man att det är patetiskt att de ens läser din blogg när de "stör" sig elr va de nu menar ? Nä , le , gå vidare, skratta , yolo. Haters finns alltid ? Och det är osäkra människor som försöker trycka ner dig ? Visa att de inte kan trycka ner dig , skratta åt de å skämta åt det som t.ex Nellie Berntsson brukar säga och även Kissie ? Nellie Berntsson skrev ett underbart skoj inlägg , där hon fick en kommentar att hon inte rider sina hästar själv ? Hon vet att det inte är sant , utan skämtar om det och skrev aaa jag är så sjukt trött på min medryttare som rider alla mina ponnys ? osv osv ... SKRATTA ! Hoppas ni get my budskap , och att det inte finns folk som kmr ta illa upp elr uppfatta ngt fel, take care ! I nästa inlägg kmr ett inlägg om "ponny världen" , fett värt att läsa. Kram på er !
Melissa Dagestam välkommen till blogg världen !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0