God morning folks!

God morgon alla Goa blogg läsare!
Nyss vaknat , så blir att vakna och ta ngt att äta. Sen fixa iordning oss och typ kolla lite på teve och sen åker nog Hanna hem. Och så ska jag ut på stan , woopa! Vart ganska längesen nu? Är typ alltid på torget elr handlar på internet, så sjukt kul ska det bli. Vi kanske även tar en fika? Och så ska vi kolla runt i lite affärer osv , en affär som är ett MÅSTE att jag ska gå in i today blir Missay. De har fått in så sjukt fina grejer, så det ska checkas. Och sedan blir det väll hem , chilla , plugga. Imorgon är inget bestämt än sålänge, men vi åker nog ut på ngt och sen blir det bara mys all night. Kmr bli en sjukt trevlig helg denna veckan, alltså. Sen laddar vi om inför en ny vecka, vecka 40. Som är en vecka innan jag ska ha prao som är v.41 . Kmr bli kul, fast ska jag va ärlig Tkr jag att det är viktigare att plugga i skolan, men även skönt att få ledigt från skolan i en skol vecka , och få se hur det är i vuxen världen, med jobb å allt, det är alltid nyttigt. Över till v.40 så blir det att Grand skall ridas på tisdag , och då är mami på plats och vi skall filmas. Massa små filmer, så måste rensa min mobil , har typ inget minne right now. Och sen skall svenska 15 redovisas ( under hela veckan ) , tyskan och matten ( om jag hinner, isf blir jag tre veckor tidig ). Känner att jag har kontroll över skolan nu , lite bättre och gladare än förra året , då allt va rörigt , men i år är det struktur och alla får redovisa , riktigt bra. Har även fått beröm i flera veckor nu att jag sköter skolan med förväntningar och att jag har gjort STORA framsteg i engelska och matte, hoppas det syns framsteg i de andra ämnena också, är iaf riktigt nöjd och stolt över mig sj. Och såhär ska jag jobba genom hela denna terminen , så kmr jag nå alla mina mål över förväntan , riktigt kul! Nu ska jag iaf ta å äta ngt , så vi hörs sen med riktigt smaskig bloggning, sorry för dålig igår. Men idag kmr det bli mutcho , believe me, så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0