Jul !

Nu blir det natti , svenska uppgiften rättad å klar . Skall bara lämnas in , rättas av lärare och redovisas live next week . Imon står bild och form på schemat , min klass ska äntligen börja med våra projekt , om allt går som jag planerat kmr det bli Perfa . På torsdag blir det tyska redovisning och på fredag eng redovisning , mkt plugg nu , blir även plugg imon . Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll så ses vi imon ! Bara jag som längtar till julen ? Då är det jul lov och förhoppnings vis snö ! Nä älskar julen , så sjukt mysigt och kul att umgås med familjen och äta Go mat , love it . Och så är det närmare tills jag fyller 15, sjukt , men sjukt kul .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0