Min dag !

Kör på en lugn dag , no stress ! Skolan gick super , redovisade tyskan , gick på svenska seminarie osv osv ... Riktigt soft faktiskt , sen vid 13.00 skulle vi va på ngt studie besök på ett museum , såg Inte så mkt men det han berättade vart intressant , va mest om Sveriges ursprung . Nu är jag iaf hemma efter att ha trängts på en buss fullt med folk ? Inte kul . Skönt att tyskan är klar iaf , skulle redovisat engelskan men det var efter skolan så det gick inte eftersom vi skulle till museet då ? Så tar det på fredag . Över till nuläget nu blir det iaf att softa, äta , stay calm , ska till stallet senare . Blir en helt vanlig rid lektion , kul ! Älskar min nya grupp asså , sjukt Goa och trevliga människor och alla är måna om att rida , och gör sitt bästa , och ingen vila big No no . Älskar sånt . Hoppas iaf att jag får rida Grand , saknat alla hästar men han lite extra . Skriver mer sen om vad vi gjorde på lektionen och hur det gick osv osv ... Nu blir det att kolla på teve , själv ... Ibland önskar man att man hade en kille där ? Som jag skulle kunna kalla MIN som alltid skulle finnas där för mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0