Ni kmr säga WOW !

Påväg hem , har kollat på ridbyxor till syrran på myone , hade riktigt snygga saker där , men inget som vi var i behov av och ridbyxorna var för små elr för stora . Så blev inget med det utan vi åkte sedan till säve för att hitta syrrans stall , vi såg ett par hästar som var på stallet som de senast bodde på , men vi hittade aldrig stallet , men hälsade på hästarna och syrran ska få följa med de och kolla ngn dag , då de sa att det var svårt att förklara och säkert väldigt svår väg Isåfall ? Så vi åkte hem igen . Och nu blir det att fixa iordning dröminlägget här kmr vi snacka feelings , mkt som hänt och vad jag vill bli och vad jag ska göra för att bli det . De flesta av er vet redan att jag ska bli polis när jag blir stor men jag tänker satsa på ett WOW inlägg om vart jag vill komma i ridningen ? Och hur det ska se ut å min dröm osv .. Låter spännande , huh? Åh ja , det är de så håll utkik under dagen för snart smäller det , och då lär ni säga WOW !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0