Nu lägger jag detta bakom mig .

Vad jag kommer bo i denna hösten :
Min nya Kenza look à like jacka.
Mina bruna uggs
En snygg brun tub halsduk
Jeans / elr mysis byxor .
Coola tröjor , så sjukt snyggt med en skinnjacka över, ett par coola jeans och mina uggs. Kmr köra mest på stickat i år , sen mina vanliga tröjor . Till vinter blir det bara min parkas och det vanliga.
Ett dröminlägg kmr senare , då det var önskat , så håll utkik det kmr under dagen . Stay calm ;-) nu lägger jag detta bakom mig , har bara varit lite sur för en sak , som Handlar lite om bloggen , men också mig . Men har bestämt mig att det inte ska gå ut över mina grymma läsare , elr mig ... så går vidare ... The best thing to DO . Va som sagt inget stort utan blev bara arg på en "anonym" person . Men det glömmer vi . Är Glad Nu så här slutar historien nu föralltid punkt.

( vill inte göra ngt stort av det , så detta ska inte prata om igen ;-) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0