Rubrik.

Nu blir det teve som gäller! Imon är det fredag , äntligen och sen helg! Imorgon ska min kompis komma hit, så ska vi kolla på film å sånt , sjukt mysigt! Sen på lördag ska jag ut på stan, 7kt kul , tagga shopping , love it. På söndag blir det bara en slapp/chill/plugg dag. Och sen börjar en ny vecka , då går vi in på v.39 som är två innan jag ska ha min prao. Nästa vecka blir det iaf att redovisa tyska och matte ( om jag har tid , isf blir jag tre veckor tidig ). Vill komma till projekt steg och sen softa lite , får se hur jag gör . Har sjukt mkt i kurs som ska göras , och noggrant. Även projekt redovisning imon efter skolan , så ett inlägg väntas senare @ Home @ My place.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0