Sep. 28, 2012

God morgon !
Idag är det fredag , woopa. Min friend Hanna kmr som sagt hem till mig så ska vi mysa med godis och kolla på ett maraton med desperete housewives och massa andra filmer , kmr bli riktigt kul. Sen imon drar jag in till stan för att gå runt , kanske köper jag ngt nytt jag har användning av? Får se. Och på söndag chill/slapp/plugg dag. Över tills idag ... Sen ska jag ju som sagt redovisa engelska projekt efter skolan så kmr komma hem lite senare , vilket gör att ni får ett inlägg lite senare live @ Home @ My place. Men Ha en Go Fredag och skol dag så hörs vi sen , kram på er!
Bild : inspiration på snygga naglar , sjukt coola ju !


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Melissa! Kan du göra en tävling snart? Kramis!

2012-09-28 @ 18:17:37
URL: http://meeagain.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0