Vinnaren dras ikväll !

God morgon allihopa !
Idag dras vinnaren till tävlingen ! Kul att 6 st redan är med ? Men ni har fortfarande tid kvar , vinnaren dras inte förräns klockan 21.00 ! Så alla som inte deltagit och vill vinna länk + överraskning scrolla ner till inlägget tävling , läs , kommentera & delta !
Idag har jag faktiskt ingen aning om vad vi ska göra ? Får se när mamma kmr hem från jobbet helt enkelt , just nu är morfar hemma hos oss och ska fixa internet för vår raouter har pajat ? Men det funka Inte så vi ska vänta tills vi får en ny , tur att jag har 3G ? Aja hörs sen ;-) bild : Goa bloggläsare ! Ni som vill prata med mig kan göra det via Facebook: Melissa Dagestam
Email : [email protected]
Kik : Melissa.dagestam
Instagram : createdbymelissa ( följ mig så får ni se bilder som inte kmr ut på bloggen )
Telefonnummer : de ni ;)
Hör av er iaf om det är ngt ni vill säga elr fråga , kram på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0