Dagens!

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen. Har haft en väldigt lång blogg paus men nu är jag tillbaka igen :)

Även en ny header och en ny design ska komma under maj, kmr bli grymt!

Lite vad som hänt under april:
•vart på horseshow på fredagen, hade riktigt kul, kollade hoppningen, blogg kampen som var live, Go tyra! Etc. Träffade Nellie B, Tyra, Henrik B och några fler... Vart riktigt kul och massa shopping!
• söndagen för två veckor sedan var jag på tävling med xl, han nollade och fick en fin rosett från hans första men inte sista tävling, duktig polle!

Över tills idag söndagen den 29:onde April. Snart maj, längtar, en månad närmare sommarlov!
Idag blir det iaf att åka ut och shoppa och sen åka till xl :) Hörs soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0