10 dagar kvar av lovet..

Hej hej :) sry att jag inte bloggar ngt värst idag .... Men dt e för att jao jag har typ inte Gjort ngt, så har inte vetat ngt jag ska skriva om :P jao kortfattat idag har jag bara myst Och vart inne och har sövit ända till 12 gött :) nu ska jag typ kolla på sommar med Göran. Och sedan ngt annat kuligt på tv :) och min mamma fick reda på att min jacka kmr typ imon, Så dt e gött :) och så ska dt ju komma snö, och sånt innan lovet e slut :) och på Onsdag ska jag va med en kompis :) och jao dt e dt som e dt roliga som kmr Hända denna veckan tror jag :/ ...... Men dt som e gött e att dt e över en veckas lov Kvar också vilket e hur soft som helst ;) aja nu ska jag kolla på tv ni får ha dt gött, skriver mer imon :) / Melissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0