Min dag + pratar ut

Vart på kungsmässan och kollat lite grejer , vart ute efter ett par nya skor men istället blev det ett par nya jeans och en arme tröja ? Me like. Jätte hungrig är jag även fast jag åt ugnspannkaka tidigare , så får äta ngt när jag är @ Home . Blir väll att mysa med teve ikväll antar jag ? Är ju trots allt fredag . Sjukt att dagarna går så fort nu in i det sista ? Men jag är sjukt förberedd för skolan ! Lite coolare stil , en ny skrivare för mitt arbete och Samma my favourite à la väska Svea . Även lite nya kollega block osv , skönt att det är klart så man är redo ? Ska ju på ngt möte innan skolan början , wiho ... Nä men är la kul att komma tillbaks men bara till kompisarna ? Haha. Fick ett önskemål om att skriva ett inlägg om min bästa vän / ovän , självklart gör jag det . Det kmr upp på bloggen senare under kvällen så håll utkik nu snackar vi Deep Shit och mkt feelings . Hörs sen ! Peace & Love ! Bild på mina nya jeans , love them så min stil ! Tröjan är inte rättvis på bild sjukt mkt snyggare in tha real life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0