Haha fin bild där ...

Haha , gjorde en annorlunda och rolig bild ! Där jag visar vad jag vill ha , och jag vill ha Nellies Jacka , ett par nya snygga jeans som dessa på bilden . Samt ett par nya converse. Tkr dessa usa converse är riktigt snygga ! Men tror jag vill ha ett par i en annan färg ;) Här är bilden :
 
 
Tänkte egentligen ba ta med jackan , men då hade de sett fail ut , så tog med underbara Nellie också. Nu blir de teve , så ni får nöja er med mobil bloggning ! Vad tkr ni ? Blev bilden bra , haha ! Kommentera !  PUSS PUSS !

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättecool bild! Kan du inte göra fler sådana bilder?

2012-07-16 @ 10:24:11
URL: http://jylli.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0