♥ Information om vad som kmr hända på bloggen i framtiden

♥Tjo blogg läsare !

Låten som spelas all day är jag vill ut , så jäkla bra :)
Blir nog sommarplågan ? Elr vad tror du ? Kommentera
gärna :) Tänkte oxå informera er om att när jag får
typ 1000 läsare , så kmr jag ha en frågestund :D
Och då kmr jag svara på inläggen i ett videoinlägg
kul huh ? ;) Men kmr haha såklart ha en frågestund
innan dess, kanske har de när jag har 1 års jubileum ?
Bra va :) Lyssnar iaf på spotify och aaah .. Mormor ska
komma hit och äta :) Och så ska vi softa å lite så ?
Ska vara en duktig flicka och plugga imon och göra
alla stegen yey ! Så att ja får mina byxor för 600 :-
Haha :) . Skriver mer sen btw kram kram !


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej sötis<3 Fin blogg:)

Bloglovinbyte?

Kram

2012-05-20 @ 19:28:10
URL: http://juliaroz.blogg.se/
Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: Jag kan göra ny design åt dig, om du betalar :) priser och sånt kan du läsa om på www.fannywikstrm.blogg.se/design

2012-05-20 @ 20:03:26
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0