Mkt tjat ? Lite verkstad ? Nah inte detta året !

Haha vart mkt tjat om denna skrivare men nu är det slut morfar kmr snart och ska hjälpa oss , gött ! Och känslan när man kmr in i bilen och de står en McDonalds påse där med en cheeseburgare och en vanilj milkshake ! Mums va jätte gott ! Jag och min lärare la iaf upp en jätte bra plan med struktur som ska följas året ut . Kmr gå riktigt bra detta året känner jag ? Nya folk , nya kompisar , kontroll över mina studier ? Bara jag följer och redovisar allt jag ska i tid kmr det gå super och jag kmr nå C i flera ämnen , kul ! Ska ha minst E inga F accepteras ! Förra året fick jag världens sämsta start ? Redovisade efter 8 veckor mitt första steg ? Nu är det högre tempo efter 2 veckor ska jag börja , så jag är i tid , form och fas ! Nu ska jag va social på mobilen så adda mig på facebook Melissa Dagestam , elr på kik : Melissa.dagestam hörs sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0