How fun!

Haft en underbar jul med massa fina presenter, Go mat och en massa Goa och glada skratt! Tack för alla paket jag fick och för en lyckad jul, familjen.

Igår var jag på stallet och hjälpte till med bl.a. Gö hö påsarna(såg även en gullig liten hassel mus) mm. Sedan blev det ett varm runt omkring stallet i det fina vintriga vädret.

Idag blir det att börja blogga. Ska skriva 3 inlägg / dag så be uppdated @ my blog. Snart blir det även att åka till mormor och morfar och umgås/ äta, mys. Hörs sen, och imon blir det shopping, how fun!

Brb ...


Kommentarer
Postat av: Malou

Fin blogg! kika gärna in på min där jag nu har en tävling. Komentera vad just du tycker jag ska göra i en videoblogg! kankse ska jag filma när jag rider, är med kompisar eller gör något galet! inget är för dumt!

KRAM!

2012-12-26 @ 18:06:10
URL: http://www.mylifemalou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0