Livet e på topp <3 igen ...

Hej hej <3
Idag hann ja inte göra ngn tyska :(
Men har iaf uppgifterna och dt ja ska göra på
min iPad , så kanske tar med mig
den imon , annars övar jao på det hemma imon :)
Ska iaf göra matte stegtestet , eftersom att ja ska
redovisa matten imon . ;) Och jepp jepp
snart ska ja kolla på wipeout winter,<3
Me liiiike! Haha och dt bästa är , och som betyder
jätte mkt för mig är att min kompis skickat
alla svaren till min mail , så ska skriva ut dem
imon , how cute isn´t that ? :( <3 Haha vart
jätte glad iaf, för dt rädda min dag, hade typ 15
frågor kvar , och mitt program skulle börja om en och
en halvtimme , skulle aldrig hunnit men som tur va gjorde
jag dt " Så jepp jepp nu blir dt att plugga matte,
Sen tv. Sen gö iordning sig för läggdags , och sen
sova ;) Och imon blir dt att redovisa
matten , läkarn efter skolan , om ja går till skolan .
Och på torsdag , prov, redovisa tyskan . Ridning<3
Så jepp jepp måste verkligen plugga mkt tyska och
plugga till provet imon efter skolan<3
Jajao annars e la livet på topp ? ;) As bra skola
man går på , e frisk , har en as go familj som ja älskar.
Och ska gå på bio på fredag å allt , känns
gött :) Men nu måste ja sluta skriva om ja ska hinna
att göra ngt på privet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0