Gomorron

Gomorgon :) just nu sitter syrran i min säng och viI kollar på Stall platser till en häst :P venne vf men dt gör vi iaf xD Idag har jag inga planer än sålänge .. Men hittar nog på ngt Ska bl.à va med en kompis på måndag och åka till Ullared nästa Vecka. Så dem dagarna som e kvar av denna veckan kmr jag bara Att softa :) och kanske åka ut och handla med mamma elr ngt :) Och jag fick hem min Svea Smith jacka . Elr jao den ser likadan ut fast dt E ingen Svea jacka men whatever? Nu väntar jag på att min Tokyo tröja Ska komma :) och min röda tröja med en stjärna på :) Jajao nu ska jag va inne lite på fb och kolla bloggar ha dt gött Och läs min blogg varje dag / Melissa <3 Ps: min blogg kmr att bli mkt roligare när jag får min Nya data . Som jag ska få snart :) min data bara stänger av Sig hela tiden när man sätter på den :/ så ska få en med Windows 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0