Långt inlägg?

Hejj :) har tänkt på hur kul dt skulle vara om man var en känd bloggare :) Få gå på event , och tjäna pengar på bloggen :) jajao med 30 besökare på En dag kan inte dt hända :p men till er som läser DET HÄR FÖLJ MIN BLOGG VARJE DAG tack :) Idag har man bara suttit inne hela dagen :P imon händer inte heller ngt kuligt .. Men nästa vecka ska vi till Ullared och då tar jag med mig 100 :- . E på jakt efter En mood sling blond :) och ifall man hittar ngt annat kul så räcker dt gott med 100 För sling grejen kostar typ 40 och så har man 60 kr kvar . Och dem har ju mkt Saker till ansiktet så att köpa några ansiktsmasker och typ ngn perfym ? :) Alltid gott med nya dofter . :D tänkte också kanske börja spara lite pengar till justin bieber's perfym :) Den luktar så sjukt gott. Fast dt tråkiga med mig e att jag nog inte kmr använda Den så ska nog spara pengar till ett skal till min iPhone 4 som jag ska få :) Vill ha ett skal ifrån raglady med massa pärlor typ. Och ett kanin skal + ett djävulsskal i svart :) Dt ska jag beställa så fort jag fått den eftersom att jao jag kmr få den om typ en månad Så ska spara :) aja nu blev dt ett långt inlägg men ha dt gött / Melissa <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: Åh tack sötis! :D Har en statistik-mätare längst ner i menyn där du kan se antalet unika besökare :D

2012-01-03 @ 18:38:18
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Postat av: lalalall

http://pennygolchinee.blogg.se/ ;)

2012-01-03 @ 20:10:38
Postat av: Amanda

svar: Gör tyvärr inte länkbyten :)

2012-01-03 @ 21:15:49
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Postat av: snygga hjärta

Jag gillar dina länkar och du är snygg , cool , söt, snygg ocg du skriver liksom vad du gör i love it.♥♥ Det Är Drf♥♥

2012-01-08 @ 23:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0