Snabbt inlägg

Hej hej :)
Asså bara så nu vet . Jag tkr att dt
E så omoget och fegt att inte skriva
Vad man heter när man komenterar -.- seriöst två av de komentarer jag fått
Blev jag förbannad -.- fega as som inte
Vågar skriva sitt namn och skriver
Skit -.-" vet dessutom att dt va samma
Person som KOMENTERADE dem eftersom dem va så nära i tid -.-
Seriöst mogna upp och skriv bättre
Komentarer elr ingen alls -.- om du tkr
Att min blogg suget läs den Inte då !
Kan slå vad om att den e bättre än din. Och nästa gång skriv vad du heter fega sak -.- ja dt va allt :) ha dt bra / Melissa.<3


Kommentarer
Postat av: Sabina<3

Boboo ,bry dig inte om sånt!<3

2012-02-01 @ 05:29:45
URL: http://www.nattstad.se/sabinahallonqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0