Ett annat inlägg

Appen har dampat så nu efter en halv timme om inte mer kom mitt inlägg upp . Blev många fina foton . Iaf sjukt trött efter att ha varit ute i över 7 timmar . Men gött med shopping , skratt och sol ! Fick iaf med mig en snygg annorlunda ring som fall mig i smaken (bild på ringen under inlägget) stor hiss till den ! me gusta ! Nu blir det iaf teve och sen bada / duscha . Svarar på this or that frågorna imon , kul att redan 3 har frågat ? Men hoppas lite fler har ngt att fråga ? Så kommentera massa this or that frågor !! (scrolla ner) . Kommer även upp en frågestund på bloggen inom några dagar och ett plus inlägg om Hööks nya kollektion (skriver det när kollektionen kommit). Av sneak peak jag har sätt vill jag ha allt ! Så hiss till Hööks , de har verkligen lyckas ! Fick även höra att en tjej hade vart på samma bad strand för att prata med mig. Naw värmer, synd att hon inte hitta mig ? Men vi ses nog ngn annan gång ;) imon blir det att åka till landet och paddla kanot, kul kul ! Händer massa saker nu innan skolan börjar . Och det = bra ! Nu blir det teve bye bye!


Kommentarer
Postat av: Olivia - Ponnieflickan

sv. nämen gud, jag såg dig inte, okej Apelviken har en vääääldigt stor strand så kanske drf ;)
Nej jag bor inte i Varberg, jag bor i Trollhättan, jag åkte bara dit för att mamma & pappa tyckte att det skulle vara roligt, såg nämligen ditt inlägg när jag var hemma, så jag hade inte läst att du skulle vara där, men om jag visste det skulle jag såklart letat efter dig! :D<333333 Puss&Kram <3

2012-07-24 @ 21:11:29
URL: http://ponnieflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0