Min långa dag i ett långt inlägg

Haft en mysig dag på stranden . Först köpte vi glass . Sen solade jag lite . Det blåste jätte mkt så fick gå och byta om i skogen men självklart satt folk där också så hade jätte bråttom . Och då lät det lite ifrån min snygga klänning som jag köpte , när jag skulle ta av mig den . Men som tur va såg den likadan ut . (fast måste sy in armbanden som man ska ha så att klänningen hålls uppe för de är jätte stora) men som tur va hände inget . Sedan gick jag i och badade och syrran ( som vanligt ) klängde på mig för att hon hatar tång . Sedan när hon gick upp kunde jag dyka och göra mina konster i vattnet ( dvs bakåt volt , framåt volt och stå på händer ) mega vig ! Och så va de en tjej som typ simma efter mig hela tiden ? Haha och typ prata med mig men jag kände inte henne ? Sedan solade vi och mös och folk glodde och yada yada ... Och på vägen till stallet köpte jag en hamburgare . Så nu är jag här ... På stallet och syrran ska rida xl ... När Samantha skulle borsta hans pannlugg så föll det av massa hår ? Hm ... Tror att det är som med vi människor vi tappar hår på sommaren och i perioder , right ? Men hon messa iaf Sanja om det ... De har även fått en ny stall katt vid namn Nelson . Jätte söt och mysig ! Får ta ett kort på han nästa gång;) Nu ska inte detta inlägget bli för långt så slutar här . Men uppdateringen är inte slut än för senare kmr ett till inlägg så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0