Deepshit ...

Känner mig sorgsen . Arg , ledsen ! Massa tankar for runt i huvudet på mig. PISS VÄDER ! Det är de som gör mig ledsen ? Och deprimerad ? Att ba kolla ut och se att de regnar = usch va tråkigt ! Idag va de fint fint väder men såklart som alla andra lov är ngn i min familj sjuk så de inte kan , och alla mina kompisar är mer elr mindre iväg? Wiho .. 2 veckor av lovet har gått på onsdag ? 2010 va bäst , alla dagar gick långsamt och var happy all day ! Men 2011 hände ngt . Jag fick nya vänner, en kille och yada yada. Svek och glädje upplevde jag ! Den sommaren va tråkig ? typiskt svensk sommar med regn all day ? Dagar ba for iväg ... Och nu är vi här 2012 ? De har redan gått över ett halv år av året ? Inte klokt . Trodde att detta sommarlovet skulle bli annorlunda , ngt speciellt? Att tiden skulle gå sakta och jag skulle få umgås mer med en kompis som jag glidit isär med. Men det har redan gått 2 veckor och vad har ja gjort ? Inget. Just de där ordet inget , är så sjukt tomt och tråkigt? Och speciellt så är de vädret som fått mig att göra inget ? Det är 9 veckor kvar av lovet och jag har lovat mig att äta nyttigare,  va ute mer så fort de blir fint väder ! Ska passa på varje sekund ! Har mkt att se fram emot ? bada, sola , äta , sova , kompis , gröna lund , skara sommarland , legoland , skåne och massa saker! Helt fullpackat ? Som tur är är de 9 veckor kvar , och de är lång tid ! Så ta vara på dagarna ! DET ÄR SOMMARLOV <3 Kmr bli bäst om jag hinner med allt detta på 9 veckor ? ingen kan göra denna sommaren till min sommar? Det är nu jag ska göra sommaren till min sommar!
 

Kommentarer
Postat av: matildarff

hej hej!!
din blogg är fin och bra hur gammal är du jag är 11 i år i juli jag ska börga i 4:an jag har haft min blogg sen jag gick i 2:an-
du får järna följa min blogg. Mycket

2012-06-26 @ 18:26:57
URL: http://matildarff.bloggo.nu
Postat av: SofiRN

Hej ja vi följer dig nu nummer 40. hoppas du följer oss tillbaka <3

2012-06-26 @ 18:36:15
URL: http://juliaochsofi.blogg.se
Postat av: Lisa

Sv. Följer dig nu! :)

2012-06-26 @ 18:55:48
URL: http://lisaandrekarlsson.blogg.se
Postat av: Karin

Hej! jätte fin blogg!

har börjat o följt din blogg på bloglovin nu! hoppas du vill följa våran blogg tillbaka!<3

2012-06-26 @ 20:03:22
URL: http://karinoelviras.blogg.se
Postat av: Sandra SG

Hejhej! :D

läs & kommentera min blogg och du får chansen att synas i min header en hel månad. Jag väljer månadens blogg ur mina kommentarer!

ha en bra kväll du! :D

2012-06-26 @ 21:55:07
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0