Dagens inköp .<3

Hej hej :)
Har nyss kollat på Avatar . Grymt bra film ohuh*? ;)
Hoppas verkligen att dt kmr en tvåa , lixom den slutade
som att dt skulle komma en fortsättning , men who knows ?<3
Lixom dt tog ju typ dem 3 år att göra den , och dt fattar ja
eftersom den e så bra gjort ? :D Men nog snackat om
filmer , och över till min vardag . xD Idag har jag vart hemma
hos mammas kompis , och vart med deras goa barn å så .xD
Vi spelade , kolla på teve och softade bah? Synd att man hade
huvudvärk , så därför vart man allmänt tråkig ? ;)
Haha japp japp dt va bara för den gången xD
Iaf .. Nyss kollade jag iaf på Avatar .. Och nu ska jag va inne
lite på min data som ja saknat sjukt mkt(efter en dag)
Hehe , men btw .. Bilden under inlägget är en tröja jag ska
köpa snart , love it , ? :) Tyvärr säger jag inte vad sidan heter
förrän jag har köpt den (I)Vill ju inte att den ska ta slut?
Mwheeh , fast tipsar er absolut om vad sidan heter imon , eftersom
att dt e nog då ja ska köpa den !♥
Jajao .. Nu blev dt ett långt inlägg , hoppas att ni orkade
läsa allt + boring med skola imon :( Men men ..
Jaja , bloggar mer imon , och mer därtill , ha dt
så bra / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0