God morgon

God morgon allihopa !
Vaknade idag , ganska pigg var man och kollade graderna ute , 9 grader ?! Början ju nästan bli vinter nu ju, haha. Hoppas det blir varmare sen ? Kör iaf på en tjock tröja och en skinn jacka över och mina Goa uggs idag , kul att få inviga dem ? De är as snygga och Goa , älskar dem . Idag blir det iaf att plugga matte , engelska och tyska . Samt skriva ut en sak och lämna in i kurs. 1 dag tidig , woopa ! Ska redovisa matten imon och engelskan , kmr inte hinna idag . Och tyska läraren är säkert sjuk imon också , så blir att plugga tyska under helgen och redovisa det direkt @ måndag. Såg även att statistiken höjdes igår , kul ! Hoppas ni alla stannar här på min blogg , kmr som sagt snart komma in min alldeles egna häst här på bloggen, och då kmr bloggen bli en häst blogg med nya header och allt , det får ni inte missa så stanna kvar och följ vår resa till SM ! Hörs sen i skolan om jag har en möjlighet att blogga , annars är det bara jobba jobba som gäller , hörs sen iaf nu ta på sig yttre kläderna och gå till bussen i det fina varma vädret , hm ... Bild : inte mitt foto men ursnyggt med alla färger !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0